سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آهنگ برای ساخت کلیپ عروسی

 

نحوه انتخاب بهترین آهنگ ها برای فیلم های عروسی

 

بیایید صادق باشیم: برنامه ریزی عروسی بیشتر از هیجان انگیز استرس زا است. و آهنگ برای کلیپ عروسی و فهمیدن موسیقی مناسب برای این مراسم می تواند چالشی برای هر زوج باشد.

به عنوان یک فیلمبردار عروسی ، شما می خواهید چالش خود را داشته باشید. از اولین روند رقص تا اولین رقص ، این وظیفه شماست که موسیقی رایگان حق امتیاز را پیدا کنید و این باعث می شود این ویدئو چیزی باشد که این زوج از ادامه زندگی خود خوشحال می شوند.

فیلم های عروسی از مواردی بودند که هیچ کس به جز خانواده و دوستان زوج آنها را تماشا نمی کرد. (همه ما می دانیم که نوارهای VHS در اتاق زیر شیروانی به خاک سپرده شدند.) اما به لطف رسانه های اجتماعی ، این فیلم ها را صدها یا هزاران نفر مشاهده می کنند.

این فقط یک دلیل دیگر برای انتخاب آهنگ های ویدئویی عروسی که مطابق با خواسته های زوج باشد برای شما مهم است و همچنین به شما کمک می کند تا از هرگونه مشکلی در مورد حق چاپ در ناشران موسیقی جلوگیری کنید .

به هر قیمتی از موسیقی دارای حق چاپ استفاده کنید 

فیلم های عروسی هیچ تفاوتی با سایر پروژه ها ندارند - استفاده از موسیقی دارای حق چاپ توسط غیرقانونی غیرقانونی است مگر اینکه اجازه استفاده از هر آهنگ را داشته باشید. (و مگر این که این زوج خوشبخت حاضر باشند هزاران دلار برای مجوز و حق الزحمه حق الزحمه بگیرند ، احتمالاً این اتفاق نخواهد افتاد.)

ساده ترین راه برای اطمینان از این که پایه های خود را بپوشانید ، چسبیدن به موسیقی رایگان حق امتیاز است .

در Soundstripe ، ما به سازندگان مانند شما یک بستر اشتراکی مبتنی بر موسیقی پر از موسیقی با حق امتیاز بالا و با کیفیت بالا ، ارائه می کنیم. برخلاف اینکه با ده ها هزار دلار باید موسیقی ناشران سنتی را بپردازید.

به جای اینکه از آهنگ هایی که نمی توانید هزینه کنید ، می خواهید بگذرید ، می توانید آن زمان را صرف جستجوی آهنگ بی نقص کنید - زیرا اشتراک به شما امکان دسترسی نامحدود به کل کاتالوگ ما را می دهد. پس از پیدا کردن مسیر مناسب ، می توانید مجوز را بارگیری کرده و مستقیماً در جدول زمانی خود رها کنید.

و اکنون که به مطالب حقوقی پرداخته ایم ، بیایید به آنچه واقعاً برایتان هیجان زده است برویم: لیست لحظات بزرگی که بیشتر زوج ها می خواهند در فیلم های عروسی خود جاودانه شوند.

 

لیست پخش سینمایی imppring

 

10 لحظه ویدیوی عروسی که نیاز به موسیقی دارد

موسیقی روشی قدرتمند برای ایجاد احساسات است و مواردی عاطفی تر از روز عروسی وجود ندارد. استفاده از آهنگ های مناسب در لحظه های مناسب می تواند به شما کمک کند تجربه را تجربه کنید ، حتی اگر از مراسم ضبط شده استفاده نکنید.

در پایان ، آن تجربه احساسی همان چیزی است که مردم از یک فیلم عروسی می خواهند. و به عنوان فردی که همه چیز را با هم جمع می کند ، به شما کمک می کند تا این زوج داستان خود را به اشتراک بگذارند.

عروسی ها وقایع عظیمی هستند که یک روز کامل (یا کل یک آخر هفته) را در بر می گیرند ، اما می توانید آنها را در چند لحظه کلیدی تقسیم کنید. زوج ها شما را برای گرفتن آن لحظه ها استخدام می کنند ، اما آنچه آنها نمی دانند این است که شما همچنین می توانید با هم گره بزنید.

معمولاً زوج خوش شانس با یک برنامه ریز عروسی همکاری می کند تا انتخاب کند که در طول مراسم و پذیرایی از کدام ترانه ها استفاده خواهد شد. این روند به طور معمول در حدود 10 لحظه مختلف می چرخد ??و این چیزی است که می توانید برای برنامه ریزی یک لیست پخش آهنگ استفاده کنید.

بنابراین ، همانطور که وعده داده شد ، در اینجا 10 لحظه ای را که می خواهید در ویدیوی عروسی خود با آهنگ ها قرار دهید:

مقدمه

این بخشی از ویدیو است که صحنه را تنظیم می کنید. آیا فیلم های زوجی که برای مراسم آماده می شوند ، گرفته شده اید؟ شاید برخی صداپیشه از آنها در مورد روز صحبت کنند یا همسرشان؟ میهمانان عروسی شروع به پیدا کردن صندلی های خود می کنند؟

همه آن لحظات بخشی از مقدمات را به حساب می آورند ، و هرکدام می توانند یک مشت عاطفی عظیم را قبل از انتقال به مراسم واقعی بسته بندی کنند.

فرآیندی

اینجاست که انرژی شروع به برداشت می کند. والدین وارد می شوند ، عروسی وارد می شود و همه احساس می کنند وزوز پیش بینی است. (ممکن است در اینجا جلدهای اولیه داشته باشید که ظاهر آنها در اینجا ظاهر می شود ، که می تواند به شما کمک کند اگر به دنبال چنین طرحی هستید.)

این یکی از انعطاف پذیرترین نقاط در این الگوی عروسی است. شما می توانید آهنگ ها را بعد از مقدمه تغییر دهید ، یا شاید یک قسمت عالی از همان آهنگ را انتخاب کنید. در هر صورت ، شما در حال ساختن یکی از به یاد ماندنی ترین لحظات از کل روز هستید.

ورودی عروس

عروس مارس (یا "اینجا عروس می آید") بارها مورد استفاده قرار گرفته است که عملاً سنگ بنای کل صنعت عروسی است. این ممکن است آن را به یک لحظه عظیم تبدیل کند - شاید حتی آن عروس که از کودکی منتظر آن بوده است.

البته ، عروس مارس (یا هر آهنگ دیگری که توسط این زوج انتخاب شده است) می تواند شما را با مشکل کپی رایت روبرو کند. بنابراین می خواهید موسیقی را انتخاب کنید که همان احساسات را ارائه می دهد اما در سطل موسیقی بدون حق چاپ نیز جای می گیرد.

نذرها

بعد از لحظه بزرگ عروس ، چیزهای "استاندارد" زیادی در آینده نزدیک وجود ندارد. ممکن است زوج ها مانند روشن کردن شمع یک فعالیت وحدت را انجام دهند. یا ممکن است والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ چند کلمه بگویند.

اما مورد بعدی که قطعاً باید برای آن برنامه ریزی کنید ، مبادله نذر است.

برای تصویر عروسی چیزی در پس زمینه می خواهید. اطمینان حاصل کنید که حجم کم است و در تبادل نذورات دخالت نمی کند. این ممکن است دومین لحظه مهم (و احتمالاً شخصی ترین) روز باشد - اطمینان حاصل کنید که آهنگ مناسب را دریافت کرده اید.

خروج

پس از اتمام نذورات ، بیشتر عروسی ها خیلی سریع جمع می شوند. شما می خواهید یک چیز جالب در اینجا پیدا کنید ، زیرا خط "من اکنون به شما تلفظ می کنم ..." لحظه ای سرگرم کننده و پر جنب و جوش است که پذیرایی را شروع می کند.

پذیرایی

این موسیقی خوشحال می تواند درست در قسمت پذیرش فیلم عروسی جریان یابد. این که آیا شما در حال بریدن فیلم از محل برگزاری جلسه ، جلسه عکس عروسی یا ورود میهمانان هستید ، مخاطبان همچنان احساس عاطفی این مراسم را احساس می کنند.

همچنین بهانه‌ای است برای صرفه جویی در مصرف انرژی زیاد برای هنگام ورود زوج خوشبخت به دور از تشویق.

رقص اول

این لحظه دیگر احساساتی است که همیشه باید در یک فیلم عروسی نمایش داده شود. در حالی که این زوج معمولاً آهنگ مورد علاقه خود را برای اولین رقص انتخاب می کنند ، این یک معضل صدور مجوز بسیار واضح برای شما ایجاد می کند.

در عوض ، از یک آهنگ رایگان حق امتیاز استفاده کنید که متناسب با رقص رقصنده باشد. چه خوشایند و سرگرم کننده باشد و چه لمس کننده و عاشقانه ، کتابخانه موسیقی خوب شما را تحت پوشش قرار می دهد.

رقص پدر-دختر و مادر-پسر

هر دوی این رقص ها از موسیقی متفاوتی استفاده می کنند ، اما احتمالاً خیلی زیاد در یک فیلم تمرکز نمی کنند. آنها همچنین به عنوان گذار به قسمت بعدی عروسی کار می کنند ، بنابراین این قطعه فیلم می تواند مکانی عالی برای اضافه کردن انرژی بیشتر باشد.

(و در حالی که ما محلی را به طور خاص به نان تست ها یا وعده های غذایی اختصاص نمی دهیم ، می توانید موارد قبل یا در طول این بخش را وارد کنید.)

رقص باز طبقه

هنگامی که کف رقص برای همه باز می شود ، وقت آن رسیده است که بازی را شروع کنید تا مهمانی شروع شود. این شانس شما برای ایجاد نتیجه گیری جالب برای ویدیو است ، که می تواند شامل لحظه هایی از دریافت باشد که در دسته های قبلی قرار نگرفت.

بسته شدن

و در اینجا ما در پایان روز ویژه زوج هستیم. نحوه تهیه ویدیو تا حد زیادی به لحن و انرژی کل پروژه بستگی دارد ، اما پیشنهاد شخصی ما یک قطعه سینمایی است.

موسیقی پس زمینه برای هر عکس نهایی مهمانی یا به عنوان چیزی که در پشت پیام های ضبط شده توسط مهمانان عروسی پخش می شود ، خوب کار می کند. تطبیق پذیری زیادی است.

بدیهی است ، مهمترین کاری که می توانید انجام دهید این است که با مشتریان خود صحبت کنید - زیاد - و درک خوبی از احساسات و لحن مورد نظر برای گرفتن آنها را بدست آورید. این کار در فیلمبرداری و همچنین در ویرایش و انتخاب موسیقی به شما کمک می کند.

همچنین مشکلی برای پخش آهنگ های نمونه برای این زوج ضروری نخواهد بود تا بتوانید طعم و مزه ای را که به دنبال آنها می گردید ، بدست آورید. (و اگر از قبل در حال عضویت در یک کتابخانه موسیقی رایگان حق امتیاز مانند Soundstripe هستید ، به هزاران آهنگ برای امتحان دسترسی آسان خواهید داشت.)

آهنگ های مناسب را در زمان ضبط پیدا کنید 

دانستن محل جستجو برای موسیقی رایگان حق امتیاز ، نیمی از نبرد پیدا کردن آهنگ های مناسب است. خوشبختانه ، Soundstripe حرکت در کتابخانه موسیقی ما را با لیست های پخش آهنگهای انتخاب شده توسط کاربران ما آسان می کند و کاربران ما برای فیلم های عروسی خود انتخاب می کنند.

و اگر می دانید که به دنبال چه چیزی هستید ، می توانید مستقیماً وارد کتابخانه شوید و فیلتر را با ژانر ، خلق و خوی ، سازها یا حتی BPM شروع کنید. (حتی می توانید با انتخاب لیست های پخش عروسی ، این دو را ترکیب کنید ، سپس با استفاده از حالت های مانند "Ethereal و Ambient" فیلتر کنید.)

انتخاب های موسیقی فیلم های عروسی را واقعاً خراب می کند یا می شکند ، بنابراین هنگام انتخاب آهنگ زمان خود را در نظر بگیرید. شما می خواهید مطمئن باشید که آنها متناسب با فیلم و همچنین اهداف مشتری شما برای محصول نهایی هستند.

به این ترتیب ، شما می دانید که شما چیزی را ساخته اید که این زوج تا آخر عمر گنج خود را خواهند یافت.

منبع :https://www.stockmusic.ir/tag/wedding